دست نوشته های موثر

الهم عجل لولیک الفرج ..

دست نوشته های موثر

الهم عجل لولیک الفرج ..

لبخند

اول از همه ، باید ببخشید برای اینکه تو این چندوقت نتونستم اونجوری که باید ، وبلاگم رو آپدیت کنم و یا مطالب قوی بذارم براتون ! ( جداً درس و دانشگاه و مسائل کاری تاثیر زیاده داشته تو این قضیه ! )

اما تو این پست براتون یه ترجمه میذارم از مقاله های دوست خوبم آقای الکس موسس ، امیدوارم موثر باشه

 - حتماً میدونید که ترجمه کردن رو من ،چون یک کاره حرفه ای هست هنوز خوب کاملاً بلد نیستم، برا همین بعضی اوقات جملاتی رو که استفاده میکنم رو باید دقت بیشتری بکنید !

خب شروع کنیم ..

.. لبخندزدن، یکی از عالی ترین روش هایی هست که شما میتونید با استفاده از آن دوستان جدیدی بدست بیاورید. لبخند زدن میتواند به سلامتی شما ، کاهش استرس شما و همچنین جذابیت بیشتر شما کمک کند !

لبخند میتواند برای کمک به بهتر شدن حالت روحی شما، بدنتان را فریب دهد . یک فرد خندان همیشه شادی را با خودش برای دیگران به ارمغان می آورد و همچنین لبخند زیاد منابع انرژی های مثبتی را به طرف شما جلب خواهد کرد و همچنین نیز لبخند به سیستم ایمنی بدنتان کمک خواهد کرد تا کار خود را بهتر انجام دهند ، بهتر شدن عملکرد ایمنی بدن به این دلیل هست که وقتی شما لبخند میزنید بدنتان به آرامش بیشتری دست پیدا میکند و در نتیجه سیستم ایمنی بدن عملکرد بهتری خواهد داشت و همچنین از بیماری آنفول آنزا و سرما خوردگی جلوگیری میکند !

وقتی شما لبخند میزنید کاهش قابل ملاحظه ای در فشار خون شما صورت میپذیرد . لبخند زدن یک داروی طبیعی برای آزاد سازی آندروفین ، مسکن های طبیعی و سروتوئین (serotonin) هست که این 3تا باهم احساس خوبی را برای شما فراهم میکنند .

لبخند زدن شما را برای ماندن در حالت مثبت کمک میکند !

 بذارید امتحان کنیم !

- لبخند بزنید و حالا سعی کنید بدون اینکه لبخندتون رو ازدست بدید به چیزهای منفی فکر کنید !

درسته کاره سختی است ! - چون وقتی ما لبخند میزنیم بدن ما به بقیه اجزا بدن پیغام "زندگی عالیه" رو میفرسته ! همچنین ما میتونیم به وسیله لبخند زدن از افسردگی ، استرس و نگرانی ها دور بمانیم  !


خب ، امروز لبخندی زدین ؟!


helpful handwritten

www.contentmentmentor.com

نظرات 2 + ارسال نظر
اشک جمعه 25 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:50 ب.ظ http://tashkan.blogsky.com/

شاد باشی عزیزم

عقل کل دوشنبه 5 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:56 ب.ظ http://www.aghlekol.mihanblog.com

سلام
بنر را که نشد بذارم ولی سایتتون را لینک کردم
موفق باشید

خیلی ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد