دست نوشته های موثر

الهم عجل لولیک الفرج ..

دست نوشته های موثر

الهم عجل لولیک الفرج ..

زندگی نامه امام نقی (ع)


دوستان ، واقعیت این هست که دوست نداشتم خودم رو تو این مسائل دخالت بدم ! چون به نظر خودم صلاحیتش رو ندارم هنوز .. اما به هرحال یه سری مسائلی داره رقم میخوره تو دنیا که مستقیم تشیع رو نشانه گرفته و به نظر خودم اگه ساکت بمونیم حکممون مثل حکم کسایی هست که صدای مظلومیت امام حسین (ع) رو شنیدند و ساکت موندن هست ! حالا نمیخوام این اتفاقات رو باهم مقایسه کنم اما فقط در همین حد میگم که واقعا یه توطئه عظیمی داره طراحی میشه بر علیه شعیان دنیا که اگه از هم به طور منطقی حمایت نکنیم اتفاقات وافعا فاجعه آمیزی ممکنه به بار بیاد !
اخیرا خیلی به امامان معصوم ما میان به طور علنی جسارت میکنن و متاسفانه به رفتارهاشون پاسخ محکم ندادیم که همین باعث شد یه ایکسی اومده یه آهنگی رو خونده که به طور کاملا شفاف به تمام امامان معصوم ما توهین کرده ! - من این آهنگ رو گوش کردم و قبل از اینکه وارد اینترنت بشه هم من درجریانش بودم تا حدی و معتقدم که این ایکس (در حدی نیست که بخوام اسمشو ببرم ) با این حرکت کاری که کرد به امتیازای زیادی برسه و اینو حتی میتونین از روی تنظیم آهنگی که براش کردن متوجه بشین و میبینین که تنظیم و آلایمنت این آهنگ تو سطح بالاتری نسبت به آهنگ های معمول این پشه ها هست و این نشون میده که واسه اجرای این آهنگ خیلی حمایت شده ! و جالب ترش اینه که برخلاف گذشته از هفته ها قبل هماهنگی هایی انجام شد تا این آهنگ رو برا جوانای ما عادی سازی کنند و راحت تر بتونند به سمت پله های بالاترشون که رسیدن به درجات اعظم شیطان پرستی هست حرکت کنند - البته طبق خبرهایی که من دارم اینه که این طرح ،با موفقیت روبرو نشد و انتقادهای زیادی بهش وارد کردند و خیلی از مدیران سایتهای دانلود موسیقی این آلبوم رو تحریم کردند و از دیتا بیسشون حذف کردن که همین باعث شد تا سریع طرح دومشون رو پیاده کنن ! مثلا من تو بعضی نظرات سایتها میخونم که مینویسن که چرا به این ایکس خرده میگیرین !؟ مگه شما نمیگین که هر کسی میتونه عقیدشو بیان کنه !؟ خب اینم اومده عقاید خودشو گفته که این باید محترم باشه برا همه  ....  
- گفتم هدف اصلی توهین به مقدسات هست برا این شیطان پرستها و این شیطان صفتها و فرقی هم نداره به کدوم دین و مذهب حمله میکنند و هدف توهین به خداوند هست (درست همونچیزی که شیطان میخواد !) همونطور که میدونید هرچی توهین بزرگتر باشه براشون درجه بالاتری محاسبه میشه ! و چون اوناهم میدونن که ائمه ما دارای درجات بالایی هستند میان با توهین و عادی سازی این توهین دنبال هدف های بزرگتری هستند .که برا من اصلا جای تعجب نیست که تو آلبوم های بعدی بیان به امام حسین (ع) و همین طور به بقیه ائمه معصوم(ع) توهین کنند و در آخر که تونستن برنامهاشون رو عادی کنن برای آدمایی که ادعای روشنفکری دارن ، درست مثل شیطان صفتها و شیطان پرستای غربی به خود شخص خداوند متعال به صورت عادی توهین کنند و شیطان رو از خودشون راضی کنند !!
الهم عجل الولیک الفرج انشاا.. 
چندتا از مداحی های قشنگی که در وصف امام هادی(ع) هست رو براتون واسه دانلود میذارم

کسانی که دوست دارن کمک کنن میتونن از این لینک برا اطلاعات بیشتر استفاده کنن 

آشنایی بیشتر با امام هادی (ع) :

تولد امام دهم شیعیان حضرت امام علی النقی (ع ) را نیمه ذیحجه سال 212 هجری قمری نوشته اند . پدر آن حضرت ، امام محمد تقی جوادالائمه (ع ) و مادرش سمانه از زنان درست کردار پاکدامنی بود که دست قدرت الهی او را برای تربیت مقام ولایت و امامت مأمور کرده بود ، و چه نیکو وظیفه مادری را به انجام رسانید و بدین مأموریت خدایی قیام کرد . نام آن حضرت - علی - کنیه آن امام همام " ابوالحسن " و لقبهای مشهور آن حضرت " هادی " و " نقی " بود . حضرت امام هادی (ع ) پس از پدر بزرگوارش در سن 8 سالگی به مقام امامت رسید و دوران امامتش 33 سال بود.
در این مدت حضرت علی النقی (ع ) برای نشر احکام اسلام و آموزش و پرورش و شناساندن مکتب و مذهب جعفری و تربیت شاگردان و اصحاب گرانقدر گامهای بلند برداشت . نه تنها تعلیم و تعلم و نگاهبانی فرهنگ اسلامی را امام دهم (ع ) در مدینه عهده دار بود ، و لحظه ای از آگاهانیدن مردم و آشنا کردن آنها به حقایق مذهبی نمی آسود ، بلکه در امر به معروف و نهی از منکر و مبارزه پنهان و آشکار با خلیفه ستمگر وقت - یعنی متوکل عباسی - آنی آسایش نداشت ..
ادامه مطلب ...

چیزی که می‌شوی مهم‌تر از جایی است که می‌رسی!

بهار به سرعت خودش را به دریاچه کوهستانی رسانده بود. برف‌ها فرصت آب شدن را هم از دست داده بودند و روی بخش‌های جنوبی صخره سنگی غار، هنگام ظهر برف و یخ‌های ضخیم زمستانی در عرض چند ساعت بخار و به یک‌باره ناپدید می‌شدند. آن روز صبح به پیشنهاد یکی از اعضای گروه تصمیم گرفتیم صبحانه را در زیر پرتو گرم خورشید و در کنار اجاق مجاور ساحل دریاچه صرف کنیم. معجونی از گرمای خورشید و نسیم سرد دریاچه و حرارت اجاق، همراه با دمنوش‌های داغ گیاهی خدامراد، صبحانه آن روز را بسیار دلپذیر کرده بود. طوری که زمان صبحانه بیشتر از همیشه طول کشید و به قول عضو شوخ گروه‌، هر کدام از ما دو برابر روزهای قبل صبحانه خوردیم.
بعد از صبحانه از کتری بزرگ روی آتش اجاق برای خود چای و دمنوش گیاهی ریختند، خانم معلم زبان از خدامراد سوالی پرسید که همه فهمیدیم جواب این سوال باید درس امروز ما باشد.
خانم معلم پرسید: "آیا در یادگیری به روش ذهن‌آگاهی مدرک و فارغ‌التحصیلی معنایی دارد؟ و چگونه می‌توان یادگیری دو نفر را در این روش با هم مقایسه کرد؟"
پسر شوخ‌طبع گروه بلافاصله گفت: "بچه‌ها بوی امتحان می‌آید؟" و با این جمله همه به خنده افتادیم.
خدامراد چند دقیقه‌ای سکوت کرد و اجازه داد تا موج شوخ‌طبعی فروکش کند و سپس سوال معلم زبان را به شکل دیگری مطرح کرد و گفت: "این دوست ما می‌پرسد خروجی و نتیجه فرآیند یادگیری به روش ذهن‌آگاهی چیست؟ 

ادامه مطلب ...