دست نوشته های موثر

الهم عجل لولیک الفرج ..

دست نوشته های موثر

الهم عجل لولیک الفرج ..

رازهای مذاکرات قدرتمند

سلام به همه همراهان ، اول امیدوارم که من رو فراموش نکرده باشین و دوم اینکه شرمنده ام که نمیتونم تند تند مطلب جدید بذارم براتون یا اینکه تند تند کامنت هاتون رو اضافه کنم - ولی در حال راه اندازی یه وبسایت هستم که اونجا میتونید همیشه مطالب جدید پیدا کنید و از همه مهم تر انشاا.. وبسایتم دو زبانه هست و از دوستای خارجی هم برای مطلب گذاشتن استفاده میکنم که دیگه همه جوره از شرمندگیتون در بیام

عید نیمه شعبان رو هم از پیش تبریک میگم بهتون و امیدوارم هممون سعادت داشته باشیم تا تو اون روز حداقل حداقل یه صدقه برای سلامتی امام زمان عج بدیم (قول دادینا !  ) 

یا علی (ع)

رازهای مذاکرات قدرتمند :

وقتی کتاب "رازهای مذاکرات قدرتمند" را می‌خوانید، خود را در حال تکان دادن سر، و گفتن این جمله می‌یابید: "آن افراد هفته پیش، در مقابل من از این ترفند استفاده کردند." و سپس خواهید گفت "هرگز اجازه نمی‌دهم دوباره چنین چیزی تکرار شود!" این کتاب نادر است و رازهای آن تاکتیک‌های مفیدی را در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید در زندگی و کار استفاده کنید. 

در حقیقت، دانشی که از این کتاب کسب می‌کنید در کارهای روزانه مثل خرید اتومبیل یا پرداخت شهریه فرزندتان به شما کمک می‌کند، همان‌طور که وقتی بقای کسب و کارتان در خطر قرار می‌گیرد، قابل استفاده خواهد بود. در حالی که بعضی از این روش‌ها می‌توانند بسیار معمولی و روزمره تلقی شوند، بسیاری از آنها ذاتا درخشان هستند، مثل نشان دادن ترس و عقب‌نشینی هنگامی که پیشنهاد طرف مقابل را برای اولین بار می‌شنوید. 
 افسانه برنده‌برنده
به احتمال زیاد شنیده‌اید که هدف از مذاکره ایجاد شرایط برنده- ‌برنده است. مشکل مذاکره برنده- ‌برنده این است که به اندازه کافی در دنیای واقعی اتفاق نمی‌افتد تا به این مفهوم معنی ببخشد. در بسیاری از مذاکرات، این احتمال وجود دارد که آمادگی طرف مقابل مانند شما باشد. 
"مذاکره‌کنندگان قدرتمند" این واقعیت را درک کرده و از آن به نفع خود استفاده می‌کنند. مذاکره‌کنندگان قدرتمند از هر تاکتیک اخلاقی در دسترس برای پیروزی خود استفاده می‌کنند، اما به احساسات طرف مقابل نیز احترام می‌گذارند. هدف مذاکره‌کننده قدرتمند ایجاد احساس دایمی برنده بودن در طرف مقابل است. پس از پایان مذاکره، مذاکره‌کننده می‌تواند با اطمینان کامل بگوید که ارتباطی با طرف مقابل ایجاد کرده یا آن را بهبود بخشیده است. تنها وقتی چنین هدفی داشته باشید، می‌توانید خود را مذاکره‌کننده قدرتمند بنامید. 

ادامه مطلب ...