دست نوشته های موثر

الهم عجل لولیک الفرج ..

دست نوشته های موثر

الهم عجل لولیک الفرج ..

تجدید پیمان

سلام و عرض ادب خدمت تمام دوستانی که این مطلب رو میخونن و به وبلاگم همیشه سر میزنند.

اخیرا کامنت ها و ایمیل هایی به دستم میرسه که دوستان از کم پیدا بودن من شاکی هستند و حق هم دارند انصافاً .. 

بخاطر همین موضوع دوست دارم که دلایلش رو اینجا بنویسم تا خدایی نکرده به حساب بی معرفتی بنده نزارن :

- ضمن عذر خواهی همه جانبه از دوستان ، میخوام این نکته رو بگم که من معتقدم که همیشه حرف نزدن و عکس العمل نشان ندادن خیلی بهتر از این هست که آدم یه حرف اشتباه بزنه و یا یه عکس العمل اشتباه نشون بده و بعدش پشیموون باشه ، توی وب نویسی و فضای اینترنت هم  همینجور هست و به نظرم وقتی کسی حرفی برای گفتن و یا نوشتن نداره نباید سعی کنه به زور یه چیزی بنویسه و یا چیزی بگه و این یکی از دلایلی هست که من اخیرا کم مطلب میزارم و یا کم توی وبلاگ دوستان نظر میزارم و واقعا دوست دارم باور کنید که من شخصا دوست دارم همیشه مطالب جدید بزارم و برم توی وبلاگ های دیگه کامنت بزارم چون خودم بر این باورم که اضحار وجود کردن توی فضای سایبر خیلی خوب هست و کوچک ترین و شاید هم بزرگترین مزیتش انرژی مثبت دادن به نویسنده هست که من از همینجا از تمام دوستانی که این مدت همیشه به من لطف داشتند و من نتونستم جبران کنم براشون تشکر و معذرت خواهی میکنم 

و یک دلیل دیگه هم وجود داره که من اسمش رو اینجا میزارم به عنوان " مـــادر کمبودها و همچنین بهترین بهانه " چون از طرفی همیشه کمبود وقت و مشغله زندگی شخصی یک بهانه خوب هست و از طرفی هم همیشه جزئی از واقعیت زندگی هست که نمیشه انکار کرد ، به همین دلیل ، این روزها خیلی درگیر هستم چون از طرفی همراه تحصیل ،کار هم میکنم و متاسفانه و یا خوشبختانه یکی از اهداف تحصیل من این هست که زود درسم رو تموم کنم و این خودش باعث میشه وقت زیادی رو صرف دانشگاه کنم و از طرفی هم کار دلیلی هست که باعث میشه وقتهایی که خونه هستم ، سعی کنم استراحت کنم و یا به کارهای دیگه شخصیم برسم .. 

ولــــــــی ، چشم سعی میکنم بهتر از قبل باشم و باز هم صمیمانه عذر خواهی میکنم از همه ! 


- همونطور که قبلا گفتم ، تصمیم جدی برای راه اندازی یه وب سایت قوی دارم که انشاا.. اگه خدا بخواد تا آخر شهریور کارش رو آغاز میکنه و اونجا به کمک همتون نیاز دارم 

و در پایان هم آدرس دوستانی که تو این مدت لطف داشتند و هر از چندگاهی با کامنت هاشون به من انرژی دادند و خواهند داد انشاا.. رو میزارم و از همینجا تشکر میکنم ازشون و انشاا.. که همه شون همیشه زیر سایه امام زمان (عج) سرفراز و پایدار باشند و براشون تو این ماه آرزوی توفیق دارم



ادامه مطلب ...