دست نوشته های موثر

الهم عجل لولیک الفرج ..

دست نوشته های موثر

الهم عجل لولیک الفرج ..

30 بلایی که نباید سرخودتان بیاورید !!!

هنگامی که ازرفتن به دنبال چیزهای غلط دست بردارید، به چیزهای درست این شانس را می دهید که به شما برسند ! شاید با تغییر اندکی که در نگرش خود می دهیم بتوانیم زندگی جدیدی را َاغاز کنیم ...


 

ماریا رابینسون یک بار گفت :" کسی نمی تواند برگردد و از نو شروع کند ، اما هرکسی می تواند امروز شروع کند و پایان دیگری بسازد " و واقعا که درست است !!!! اما قبل از اینکه این پروسه تغییر را شروع کنید ، باید انجام کارهایی که شما را عقب نگه می دارد را متوقف کنید .اینها همان بلاهایی هستند که ما خودمان سرخودمان می آوریم و مانع موفقیت خود می شویم:


1. وقت تلف کردن با افراد نادرست را متوقف کنید - زندگی بسیار کوتاه تر ازآنست که وقتتان را با افرادی بگذرانید که شادی درونتان را نابود می کنند و شما را نامید می کنند .

2. دست ازفرار کردن ازمشکلات بردارید- با مشکلات رودررو شوید ، این کار آسانی نیست .ما قرارنیست که فورا قادر به حل مسایل باشیم ،ما اینگونه ساخته نشده ایم ، در واقع ما ساخته شده ایم تا ناراحت و ناامیدشویم ،آسیب ببینیم ودچار لغزش شویم و حتی شکست بخوریم . چون که این هدف زیستن است : رویارویی با مشکلات ،یادگرفتن ،سازگارشدن و حل آنها در طول زمان. این چیزیست که مارا تبدیل به چیزی می کند که باید بشویم .
ادامه مطلب ...