دست نوشته های موثر

الهم عجل لولیک الفرج ..

دست نوشته های موثر

الهم عجل لولیک الفرج ..

5 راهکار دانشجویان برای کنترل بازار ارز

دوست ندارم سیاسی بنویسم ، مخصوصا از سیاست داخلی این روزها که آدم حتی خجالت میکشه در موردش صحبت کنه و به هرکجا از این نقطه های سیاسی داخلی نگاه میکنیم یه لکه میشه دید و تو این هیروبیر هم که نماینده های به اصطلاح مردم درپی استیضاح وزیر ورزش و از این دست حرکات و تصفیه حسابهای شخصی/سیاسیشون هستند متاسفانه .. :(


4 تشکل دانشجویی در بیانیه ای مشترک ضمن توصیه همه مسئولان خصوصا سران سه قوه به پرهیز از اختلاف، راهکارهایی برای کنترل نابسامانی های موجود بازار ارز ارائه دادند.

به گزارش «خبرگزاری دانشجو»، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی، اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل،جنبش عدالتخواه دانشجویی و دفتر تحکیم وحدت در بیانیه ای مشترک راهکارهایی برای کنترل نابسامانی های موجود بازار ارز ارائه دادند
 
در بخشی از این بیانیه آمده است:
 
آمریکا و همپیمانانش اگر اگر قرار بود با تحریم ها موجب دلسردی مردم و کنار کشیدن آنان از مسیر انقلاب شوند، سی سال پیش از این باید جواب می گرفتند.
 
متن کامل این بیانیه بدین شرح است:
 
                                                      بسم الله الرحمن الرحیم

در مقابله‌ى با جمهورى اسلامى، همه‌ى تلاش خودشان را دارند به کار میبرند؛ هدف هم این است که نظام مقدس جمهورى اسلامى را از پشتیبانى مردم از این پشتوانه‌ى عظیم محروم کنند. این تحریمها و اینها که مشاهده میکنید، هدف اصلى‌اش این است. ... هدف اصلى، مردمند.
 
فشارها براى این است که مردم را به ستوه بیاورند، مردم را دچار مشکلات کنند، تا از نظام جمهورى اسلامى دل ببُرند؛ رابطه‌ى قلبى آنها با نظام جمهورى اسلامى قطع شود.

البته به فضل الهى، به حول و قوه‌ى الهى، در این میدان هم شکست خواهند خورد.                         
 
مقام معظم رهبری 7/4/1391
 
این روزها در صحنه ی اجتماع و میدان خبر و رسانه، بحث های اقتصادی به خصوص تلاطمات بازار ارز و سکه در ردیف مهمترین و البته نگران کننده ترین مسائل تبدیل گردیده است.
 
قیمت کالاها برای افزایش به میدان رقابت آمده اند و یکی پس از دیگری گوی سبقت را می ربایند. علت یا علل نابسامانی مبادلات سکه و ارز چیست؟ چه نهاد یا بهتر بگوئیم چه نهادهایی مسئولند؟ نهادهای نظارت کننده در کجا ایستاده اند؟ آیا تحریم ها که با ذوق و شوق از سوی دشمنان سی ساله ی ما اعمال شده و شدت یافته اند در این میان تأثیری داشته اند؟ و صدها سؤال مطرح شده از این سنخ مسائل که همگی به دنبال پاسخ مناسبی می گردند.
 
بگذارید صریح بگوییم آنچه اکنون مطرح است آن است که قیمت ها رو به افزایش گذاشته و تورم موجود در جامعه به مردم به خصوص قشر ضعیف فشار وارد می نماید.
 
سودجویان و اخلال گران از خلأیی که ما آن را ناشی از عدم همکاری سه قوه می دانیم، عرصه را بر خویش هموار دیده و قدرت جولان و مانور پیدا نموده اند.
 
آنچه مهم است این است که جمهوری اسلامی ایران بنابر شواهد انکار ناپذیر بین المللی در شرایطی حساس قرار گرفته است. تعبیر عبور از پیچ بزرگ تاریخی از جانب رهبر معظم انقلاب برای وضعیت کنونی نظام اسلامی ایران ما را بیش از پیش به اهمیت مسیر پیش رویمان متوجه می نماید.
 
اکنون برای پیدا نمودن مقصر زمان مناسبی نیست.
 
بدیهی است در نظامی که وظایف و رسالت های سه قوه ی مقننه، مجریه و قضائیه به خوبی ترسیم شده است و نقش هر سه در گره های اقتصادی کنونی جامعه به خوبی آشکار است، یک نفر یا یک قوه به تنهایی تقصیری نخواهد داشت.
 
از سویی وجود برخی اغراض و هواهای نفسانی به مانند زورآزمایی و تسویه حساب های سیاسی آن هم در میان مسؤولان نظام اسلامی جای تأسف و تنبه دارد.
 
ما مسؤولان و به صورت خاص سران سه قوه را افراد با بصیرتی می دانیم که انعکاس سخنان خویش در رسانه و افکار عمومی جامعه را تا کیلومترها پیش بینی و رصد می کنند.
 
جای مطالبه و بازخواست جدی دارد که چرا در چند روز گذشته به توصیه ی رهبر معظم انقلاب در عدم بروز برخی اختلاف سلیقه ها در فضای رسانه ای عمل نشد؟
 
نیاز فعلی و ضروری جامعه ی ما در موقعیتی که دشمنان فرصت طلب درصدد ضربه و انتقام از نظام اسلامی ایران دارند، فضای وحدت، همدلی و همکاری مضاعف است.
 
زمان خوبی است تا سه قوه و کارگزاران نظام دست در دست یکدیگر نقشی زیبا از توانمندی مدیریتی و اجرایی خویش به تصویر بکشند. ما از روزگاری که ابرقدرت های شرق و غرب عالم پشت به پشت یکدیگر، هشت سال علیه نابودی ما جنگیدند با افتخار و سلامت عبور کرده ایم.
 
هم اکنون جایگاه ایران اسلامی به سطحی از اقتدار رسیده است که بیش از 120 کشور جهان در تهران گرد هم می آیند و از حقوق مسلم و خدشه ناپذیر هسته ای ایران دفاع می کنند.
 
جنبش دانشجویی با توجه به نابسامانی بازار اقتصادی و تلاطات موجود در آن و برای حمایت از اقشار مستضعف جامعه که تنها آسیب پذیران دعواهای سیاسی هستند؛ راهکارهای زیر را پیشنهاد می نماید:
 
1.پرهیز از هرگونه اختلاف، سخنان و مصاحبه های تفرقه بر انگیز.
 
2.تشکیل ستاد مشترک از سه قوه و تلاش شبانه روزی برای ارائه و اجرایی نمودن راهکارهای طراحی شده.
 
3.خارج نمودن فضای مجلس از مسائل بی مورد و غیر ضرور چون استیضاح، افزایش ساعات کاری مجلس و نیز تلاش مضاعف نمایندگان در جهت تدبیر و تصویب قوانین مؤثر و بازدارنده و مورد نیاز فضای موجود، برای کنترل قیمت ها و ساماندهی بازار اقتصادی با کمک قوه ی مجریه.
 
4.تلاش قوه ی قضائیه برای شناسایی اخلال گران و سودجویان اقتصادی و برخورد قاطع قضائی با آنان. جای خالی برخوردهای قضائی با مخلین بازار ارز و سکه، بیش از همیشه خودنمایی می کند.
 
5.پذیرش مسؤولیت و پرچمداری میدان اقتصادی، افزایش نظارت و اعمال تصمیمات فوری و کارآمد و اطلاع رسانی لحظه به لحظه به مردم از آنچه در حال اتفاق است از سوی قوه ی مجریه.
 
همگان اذعان دارند، انتظار کنترل بازار سکه، ارز و قیمت ها از دولتی که کارهای بزرگ و ماندگاری چون مسکن مهر، هدفمندی یارانه ها، سفرهای استانی و... را به ثمر نشانده است، انتظار نابجا و بعیدی نخواهد بود.
 
مردم فهیم و همیشه در صحنه انقلاب شرایط موجود را به خوبی درک می نمایند.
 
حضور 64 درصدی در پای صندوق های رأی در انتخابات اخیر مجلس، حضور میلیونی در راهپیمایی 22 بهمن و روز قدس و... همگی نشان از آن دارد که ملت ایران برای تحقق اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله تا پای جان ایستاده است.
 
مسؤولین نیز بدانند اگر با مردم صادقانه سخن بگویند و از پذیرش مسؤولیت و ارائه ی راه کارهای کارآمد شانه خالی نکنند، قطعا موجب افزایش توفیق در راستای اهداف و آرمانهای انقلاب خواهند شد.
 
خطاب آخر جنبش دانشجویی به مسؤولین مداخله گر امریکایی- صهیونیستی در امور داخلی ایران است.
 
آمریکا و هم پیمانان مستکبر و جنگ طلبش به ویژه صهیونیست کودک کش اگر قرار بود با تحریم ها موجب دلسردی مردم و کنار کشیدن آنان از مسیر انقلاب شوند، سی سال پیش از این باید جواب می گرفتند.
 
حالا که پیام انقلاب اسلامی در کشورهای منطقه به ثمر رسیده و روز به روز شاهد زوال نظام نامشروع اسرائیل هستیم، قطعا پایداری و استقامت ما چندبرابر شده است. بهتر است سخنگوی کاخ سفید و خانم کلینتون فکری برای بحران اقتصادی شرکای اروپایی خویش و چاره ای برای آبروریزی دولت ایالات متحده در سرکوب مردم و جوانان نود و نه درصدی خویش نمایند.
 
... نزدیک است روزی که ثمره مقاومت ملت ایران، برافراشتن پرچم عدالت و پیشرفت در سایه ی فرامین نبی مکرم اسلام صلی الله علیه و آله در سر تا سر عالم باشد و دشمنان آن روز خار و سرافکنده خواهند بود.
 
والسلام علیکم و رحمت الله
 
- شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی
-اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل
-دفتر تحکیم وحدت
-جنبش عدالتخواه دانشجویی

www.Rajanews.com
کد خبر:139453

نظرات 2 + ارسال نظر
site01 پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:44 ب.ظ http://www.site01.10r.ir

878965023آیا بالاخره راهی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد ؟؟؟
یک راه مطمئن و درآمدزا برای کسانیکه مایلند از صفر شروع نموده و از هیچ به همه چیز برسند
درآمد بسیار زیاد , آسان , مطمئن و قانونی برای صاحبان سایتها , وبلاگها و بازاریابها
با هر بازدید و سابقه فعالیتی که دارید به گروه ما بپیوندید
>>> و طعم واقعی پول اینترنتی را حس کنید <<<
آیا تا به حال اندیشیده اید که می توانید در منزل و بدون نیاز به خروج از منزل حتی تا سقف 755 هزار تومان در ماه نیز درآمد داشته باشید؟؟؟
برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید
http://www.site01.10r.ir

فاطمه چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:08 ب.ظ

ای لامروت!
می خواستم نظر خصوصی براتون بذارم ، لطفا این نظر و نظر قبلی رو تایید نکنید .
نظر خصوصی چرا ندارین!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد