دست نوشته های موثر

الهم عجل لولیک الفرج ..

دست نوشته های موثر

الهم عجل لولیک الفرج ..

دل پر..

میبینی ؟!

در میان انبوه آدمیان تنها تو مانده ای و این دلِ بی قرار من !!!




اینک که باران برلبهِ پنجره ی احساسم نشسته است و چشمانم را نوازش میدهد بغض سنگینی گلویم را می فشارد آنقدر که توان حرف زدن ندارم اما قلمم را به جوهر اشکهایم آلوده می کنم و می نشینم در اینجا که می دانم می خوانی ؛ می نویسم برای تو خاص ترین مخاطب خاصِ دنیایِ خاصِ خودم
برایت هیچ ندارم جز خطوطی تلخ ولی اینبار کمی بوی تازگی می دهد احساسم ، بوی نم باران ، کنار جاده دلتنگی که ته این جاده خداییست به وسعت تمام ناگفته هایم
پس بخوان و ببخش . . .
نمیدانم چرا چشمانم گاه گاهی بی اختیار خیس می شوند همه می گویند حساسیت فصلیست !

آری من به فصل فصل این دنیای بی احساس ،"حساسم" . . .

گاهی اوقات بغض که می کنم هیچ آرامبخشی نمی تواند رام کند این اسب چموش احساسم را ؛ بغضی که به اشک تبدیل نمی شود خفه ات می کند و از پای درت می آورد آخر این بغض لعنتی
این روزها..."بغض" دارم ، "گریه" دارم تــــــــا دلت بخواهـــــــد "آه" دارم ولی بازیگر خوبی شده ام میــــــــــخنــــــــدم
سرت را درد نیاورم همه جا را خط خطی کردم تا این را بگویم:

از تو می خواهم که دست به صورتم بزنی و نقاب خنده ام را بیندازی
و محکم زیر گوشم بزنی آن وقت بارانی ات را بپوشی و در آغوشم بگیری ، تا یک دل سیر گریه کنم
گریه ام که تمام شد ، در گوشم زمزمه کنی
دیوونه من باهاتم ، دیگه هیچوقت گریه نکن . . .

 

" پر که باشم فقط نوشتن آرامم می کند ... "

نظرات 2 + ارسال نظر
fars جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:03 ق.ظ http://www.fars.eoo.ir

796502651گاهی شانس فقط یک بار به آدم رو میاره پس باید قدرش رو دونست بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://www.fars.eoo.ir

فاطمه خانم دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 03:04 ب.ظ

سلام
چه طبع روانی ...
تبارک الله

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد