دست نوشته های موثر

الهم عجل لولیک الفرج ..

دست نوشته های موثر

الهم عجل لولیک الفرج ..

عکس ماه ..

 یه طراحی انجام دادم به مناسبت آغاز امامت حضرت امام عصر(عج) و از همه دوستان میخوام که این عکس رو با دیگران به اشتراک بذارن (توی وبلاگ هاشون ، سایتهای اجتماعی و .. ) 

و اینکه از همه دوستانی که دفعات قبل کمک کردن و خوب هم انصافاً پخش شد باید یه تشکر ویژه کنم ازشون ..  

 

 

یا علی (ع)

نظرات 8 + ارسال نظر
سید علی جمعه 14 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:18 ب.ظ http://razva.ir/

سلام نوید جان
شرمنده یه کم چند وقته سرم شلوغه
وبلاگ کمتر پست میذارم خدا کمک کرد تونستیم سایت رضوا رو راه بندازیم
ایمیل و آدرس سایتو وارد کردم تو یاهو مسنجر هم معمولا هستم
قربانت یا علی

مرسی آقا سید
منم شمارو به دوستان یاهوو اضافه کردم

زهرا کریمی جمعه 14 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:33 ب.ظ http://zahrakarimi.blogfa.com

سلام زیباست

زهراکریمی جمعه 14 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:35 ب.ظ http://zahrakarimi.blogfa.com

اقا نوید ممنون از اینکه به بلاگم سر زدید خیلی خوشحال شدم
منم فیس بوکم رو بستم و ارتباطاتم کم شده
ماشالله به زحمت یکه کشیدین زیباست واقعا ولی اشکال نداره یه چند تا نکته رو درباره یادداشت انگلیسیش بگم؟
اول این که برا یاسم خاص از the
استفاده نمیکنیم :) همون مهدی باید تنها نوشته بشه بعد این که جمله پایینش این طور درسته
People of the World Are Waiting You
ماجور انشاءالله

مرسی ،
جدا نمیدونم چه جریانی هست اینبار ! چون تا حالا چندبار جمله رو عوض کردم هر وقت دوستان اشکالای منو گفتن !!
ولی مرسی از اینکه زود گفتین تا بیشتر ابرو ریزی نشده ! ;)
ایمیل یا یاهو آدی و یا جی میل اگه دارین برام بفرستین به این آدرس
navid-abbaszade@hotmail.com

نوید جمعه 14 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:34 ب.ظ http://www.handwritten-success.blogsky.com

به قول آقا رائفی پور بهتره من فقط از احادیثی که همه جا نوشته شده فقط استفاده کنم !

البته همش بخاطر عدم آموزش آکادمیک هست .. وگرنه من که هیچ وقت اشتباه نمیکنم

شاگرد کوچک جمعه 14 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:04 ب.ظ

نوید جان کو بنرت
این که خیلی کوچیکه

مرسی از پیگیریت ، اندازه یه پست معمولی هست ..

خاطرات دانشجویی چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:03 ب.ظ http://www.manvakhatereham.blogfa.com

سلام
بهتون تبریک میگم ،میدونم الان چقدر خوشحال هستید
من به خاطر اینکه عنوان دانشگاه شهید بهشتی رو دیدم خیلی خوشحال شدم درست لحظه ای که از همیشه ناامید تر بودم به خاطر یک مسئله ای خدا دلم رو شاد کرد
فقط متوجه منظورتون نشدم از این جمله : " امیدوارم وبلاگتون برنده بشه و اینکه خودم خیلی متعجب شدم از انتخاب وبلاگ خودم وقتی که وبلاگ 14 نفر دیگه ای که انتخاب شدن رو دیدم .."
راستی یه چیزی من خیلی ناراحت شدم آخه من نه اسمم رو نوشتم نه شهرم رو خیلی حیف شد دوست داشتم اسمم باشه و برام یادگار بمونه ژ
میشه اون 14 وبی که گفتید آدرسش و به منم بدید بازدید کنم ؟
ممنون میشم
شما هم موفق باشد

منظورم این بود که بعضی از وبلاگها واقعاً خیلی خوبن ! و منم از این متعجب شدم که اصلاً فکرشم نمیکردم که انتخاب بشم چون من به وبلاگم تقریباً شخصی نگاه میکنم و زیاد اینور اونور معرفی نمیکنم

منم مثله شما اطلاعات کامل ندادم ولی شاید برا اختتامیه رفتم

شما میتونید از خود سایت جشنواره pdf وبلاگ های برگزیده رو دریافت کنید

خاطرات دانشجویی چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:05 ب.ظ http://www.manvakhatereham.blogfa.com

من میخواستم کامنت خصوصی بذارم نمیدونم اون قبلی خصوصی شد یا نه
راستی منظورت همین وبه ؟

بله منظورم همین وبلاگ هست

رسا پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:19 ق.ظ http://manamsalam.blogfa.com

سلام آقا نوید عزیز
لطف کردین به وبلاگ بنده قدم رنجه نمودید
شما هم ماشاءالله وبلاگ خوبی دارین که ...
پس این عکسه کار شماست / نمی دونم کجا اما دیدمش یه جا
راستی توی اون فایل پی دی اف که آدرس وبلاگا رو نزده بود!؟ شما چطور آدرسا رو پیدا کردین؟
یا علی

سلام
مرسی از لطفتون
من اسم وبلاگ هارو جستجو کردم ،پیدا کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد