دست نوشته های موثر

الهم عجل لولیک الفرج ..

دست نوشته های موثر

الهم عجل لولیک الفرج ..

5 راهکار دانشجویان برای کنترل بازار ارز

دوست ندارم سیاسی بنویسم ، مخصوصا از سیاست داخلی این روزها که آدم حتی خجالت میکشه در موردش صحبت کنه و به هرکجا از این نقطه های سیاسی داخلی نگاه میکنیم یه لکه میشه دید و تو این هیروبیر هم که نماینده های به اصطلاح مردم درپی استیضاح وزیر ورزش و از این دست حرکات و تصفیه حسابهای شخصی/سیاسیشون هستند متاسفانه .. :(


4 تشکل دانشجویی در بیانیه ای مشترک ضمن توصیه همه مسئولان خصوصا سران سه قوه به پرهیز از اختلاف، راهکارهایی برای کنترل نابسامانی های موجود بازار ارز ارائه دادند.

به گزارش «خبرگزاری دانشجو»، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی، اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل،جنبش عدالتخواه دانشجویی و دفتر تحکیم وحدت در بیانیه ای مشترک راهکارهایی برای کنترل نابسامانی های موجود بازار ارز ارائه دادند
 
در بخشی از این بیانیه آمده است:
 
آمریکا و همپیمانانش اگر اگر قرار بود با تحریم ها موجب دلسردی مردم و کنار کشیدن آنان از مسیر انقلاب شوند، سی سال پیش از این باید جواب می گرفتند.
 
متن کامل این بیانیه بدین شرح است:
 
                                                      بسم الله الرحمن الرحیم

در مقابله‌ى با جمهورى اسلامى، همه‌ى تلاش خودشان را دارند به کار میبرند؛ هدف هم این است که نظام مقدس جمهورى اسلامى را از پشتیبانى مردم از این پشتوانه‌ى عظیم محروم کنند. این تحریمها و اینها که مشاهده میکنید، هدف اصلى‌اش این است. ... هدف اصلى، مردمند.
 
فشارها براى این است که مردم را به ستوه بیاورند، مردم را دچار مشکلات کنند، تا از نظام جمهورى اسلامى دل ببُرند؛ رابطه‌ى قلبى آنها با نظام جمهورى اسلامى قطع شود.

ادامه مطلب ...